Tin-Tin

Det är underbart att ha katt när man är sjuk och ensam hemma. Man sitter framför teven och har honom i känt då känner man sig inte lika ensam. Nej när jag är sjuk  hos pappa känner jag mig sjukt ensam så föredrar att vara sjuk hos mamma för det är här lilla tin tin bor. 
Han är 2 år och en vanlig bond ellet hus katt. Vi fick honnom när han var
12 månader och väldigt liten. Jag var väldigt glad då för jag hade önskat mig en katt i hela mitt liv. Andlednigen till att vi inte skaffat katt innan var att min pappa är allekgisk mot pälsdjur. Men sen skilldes mina föräldrar och då var du ju fritt fram. En rolig ska var att när vi skaffade oss denna lilla pälsboll trodde vi att det var en flicka så vi döpte honom till tess. När vi kom till vätrinären sa han "det är nog bäst att ni byter namn" och det gjorde vi. 

image19                          

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh va sött :)
antar att du menar 12 veckor istället för månader? :P annars kan han ju itne ha varit så liten!
haha har haft samma problem med könet, fast på min kanin; trodde de va en kille och sen visade de sig vara en hona...

2007-09-03 @ 17:53:01
URL: http://knasig.blogg.se
Postat av: martina

jo, men du ska kommentera hela tiden och varja inlägg! :D

2007-09-04 @ 18:18:49
Postat av: Anonym

Gud vad söt din katt är..:) jag saknar mina katter:(

2007-09-05 @ 09:21:13
URL: http://hannacaverius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0