Skola och läxor igen

Hejhej! I dag har jag vart i skolan. Faktist trevlig. det var ju så klar kul att träffa martina igen:) Vi gick hem till mig efter skolan. Det är  en bra bit, tog kanske en halvtimme menmen. promenader är alltid trevligt. Martina lämnade sin lilla present till Sofia min lillasyster. Hon fyller tio år idag. Stora tjejen nu:P  Gav henne ett presentkort på panduro hobby. Själv gjort. Har ju inte kunnat köpa något efter som jag legat hemma och varit sjuk. Men jag tror hon blev glad.
Nu har jag klarat av nästa alla läxor har bara kvar att intervjua någon som var tonåring under 60-talet. Min mamma blir objektet. Jag hade velat leva på 60-talet! Jag tycker det hade ändå ganska snygga kläder( finns så klart undantag), killarna var snyggare (i alla fall på de bilder jag har sett) jag menar de klädde sig snyggare hade snyggar frisyrer och så såg det snällar ut. Det tycker jag om. OCH så hade The Beatles sin storhetstid! Fattar ni jag hade kunnat gått och sätt dem! De var en gån här i Lund faktist. Varför är jag inte född på 50-talet så jag kunde vara tonåring på 60- talet???

image25
Glömde säja att lp-skivor är helt undetbara!                       

Kommentarer
Postat av: Ally

60-talister är coola! :D

2007-09-04 @ 19:10:33
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: martina

kan du ringa mig så jag också kan använda ditt mamma-material? snälla <'3

2007-09-04 @ 21:03:05
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0