Norwegian Wood (This Bird Has Flown)

Heej! Änu en dag av teknikveckan har passerat. Jag jobbar med vattenhjulet och det går ganska bra enligt mig. Efter skolan skack jag hem till pappa fastän jag är hos mamma och väntade på att martina skulle simma färdigt. Sen kom hon och vi satt och snackade en stund sen hämtsde vi leo. Och nu är jag här: Framför datorn. Har chattat med lite människor och tittat på beatles på youtube <3 Ja det finns en jätte fin låt som heter Norwegian wood (This bird has flown). Är uderbar! Här: Lägg märke till smilet när ringo kastar mössan:P Love it!

Kommentarer
Postat av: martina

jag vet! och la du märke till det där "man tror ju inte det om mig liksom, men jag har ju också fett!" man ba men vafan...?

2007-09-22 @ 12:07:36
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0