Matfunderingar

Hejhej! I dag har vart en ganska sådär vanlig dag. Det hände inte så mycket förutom att jag var tvungen att sticka till Mormors Bageri och köpa en baguette för lunchen i skolan var inte så lockande. Ostgratinerad PowerKorv !!Allvarligt hur gott låter det? Sen när  inköpet var gjort så hade ja bara 10 minuter till mitt förfogande. Jag cyklade snabbt genom stan och direkt in i so salen med baguetten i högsta hugg! Tur att min lärare är så snäll:D
Nu är jag hos martina och ska äta här i kväll:D Räkor blir det mums!
Innan sa jag att jag var hungrig, och då praktiskt taget tryckte Martina i mig några mackor. Hon är knäpp :)
Denna snygga hittade vi på Google. Hej!
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0