Lunch och Beatles

image15
Nu har jag ätit en inte så härlig lunch, fiskpinnar och ris. Men men jag fick ju min tårt ranson i går 5 hela bitar fick jag i mig på en halvtimme om inte tårtan hade tagit slut så hade jag säkert kunnat få i mig en till. Innan Luchen hann jag sncka lite med martina på msn. Hon har läxor till mig:/ Kommer kanske hit :) Innan dess höll jag på med ett Beales kollage. Men min lilla dator är dum så om man vill ha den som skrivbordsunderlägg så blir den röd. Inte så kul jag la ju ner hela min skäl på den. :/  Hade tänkt visa den för er som läser ,vilket inte är många, men i alla fall nu får ni tyvärr inte se den. Eller jo kanske ska pröva. Det Gick!!! den e inte röd! :D

Kommentarer
Postat av: martina

Vi fick ännu fler läxor när jag kom tillbaka. läsa en halvtimme i eng-boken, intervjua någon som var tonåring på 60-talet om musik, politiska händelser, musik, kläder & sånt. eng till imorgon, svenska onsdag.

2007-09-03 @ 15:45:53
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0