Länge sedan igen:/

image24

Hanna och Emil iiihhiii!

Det har hunnit hända mycket sen jag skrev sist. Jag har bland annat varit på Tjärö med Nema Problema ( pappas band) . Hur kul som hälst för bar och fruar och mannar var också med. Bland annat mina kära kusiner Hanna och Daniel. :D Efter en natt kom lilla pojken emil. Jag hanna och Emil badade i 12 gradit vatten! Hahah det var sjukt kul. Först doppade sig emil för att bevisa att han var mannen av oss^^  Sen Hanna och  till sist blev lilla jag i puttad. men jag doppade inte huvudet så när jag kom upp så skrek emil och hanna i kör doppa huvudet och strässade mig skjukt mycket. jag doppade huvudet och skyndademig upp. MEN stenar i vägen fasnade mellan två stycken så har skarpsår och blåmärken på ben och fötter. Ja när jag kom upp var det ända som sas:

- Aj!, jag blöder på foten! -Clara (jag)
- Shit! kolla hanna clara blöder! - emil
- amen det där är väl ingenting tänk på barnen i afrika. -hanna
- Aj -Clara
- oj shit vad du blöder gud  - emil
-  men hallå tänk...-hanna
- GUD hela foten är röd - Emil
- OJJ gud vad du blöder ! -hanna
-eh ja kom du på det nu?  -clara
- äh det var bara för att hon snacka om barnen i afrika och hanna det är inte kul. - emil

Ja jag tyckte i alla fall att det var lite komiskt...:P nu måste jag dra ha det så gött!

Hanna <33

image22

Kommentarer
Postat av: martina

haha (:

2007-09-17 @ 21:15:15
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0