Kultunatten:)

Hej Idag är jag riktigt trött! Var ju kulturnatten i går:) hade riktigt kul kom hem vid 2..ja så det är därfär jag är trött.
Först så gick jag in till "staden" och träffade Maja och Alice utnaför esprsohouse. Vi gick mest runt och cheka läget. Träffa många bekanta människor. Hela stan var vaken. Okej klockan hade ju inte hunit bli så mycket. ca 9.
Efter ett tag gick vi till vuxenskolan för att lyssna på pappas band Nema Problema. De spelar balkanmusik.
Men alice och maja hann inte se dem för dem var tvungna att vara hemma vi 10.
Så där stod jag ensam och övergiven. Trodde jag ja. 
Hanna och hannas kompis Johanna kom insmygande och sen upptäckte jag emil i ett hörn:P  Ja efter konserten så stog vi på gården och bara hängde ganska länge (jag lekte med emils cykel hm) . Sen ville Emil sticka hem då blev jag hanna och johanna ledsna så då gick vi och skulle kolla på tompa (hannas kusins pokvän) som skulle spela någonstans. Men de började aldrig spela så vi stack och köpte korv. Mums! SEn spatserade vi mäst runt och chekade lite saker.
Klockan började närma sig 12 så hanna och johanna blev tillsagada av farbror stefan att ge sig hem. Jag därimot förljde med stefan till pubben fär rästen av nema gäget väntade. Där satt vi ett bra tag och hadde roligt.

Hihhiii!                                                                                Hiiihiii!
image25image26


Kommentarer
Postat av: majabaja

en BRA kväll helt enkelt ! :)

2007-09-16 @ 21:10:54
Postat av: martina

aa, jag hade velat vara där. vilken veckodag var det?

2007-09-17 @ 21:16:38
URL: http://martiiiina.blogg.se
Postat av: skinbanjo

Jovarrs, jag såg dig och dina kompisar.. jag tror jag skrek "CLARA!!!!!!!" ,, sås

2007-09-25 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0