I dag

I dag vaknade jag vid 11. Steg upp och åt frukost. Hade pratat med hanna om att gå på bio och med martina om att ha spa och öppna porerna. Men inget av det blir av. Men därimot ska jag och martina till amanda i kväll:D Det var lägne sen. Nu har jag dessutom tid att läsa Vittula. Läser den i skolan och den ska var utläst måndag och jag e på ´sida 60. Ja så nu ska jag läsa och städa lite. För i kväll så har vi gäster. Inte så kul gäster men jag ska ju till amanda så det gör inget. Felix ringde nyss<3 han e så jätte söt! Haha de ska till italien:D Det var de jag ungefär fick ut av samtalet. De bor i schweiz. Så vi träffar inte dem så ofta. Anders felixs pappa är en jätte duktig guittarist. Han jobbar i zurich på ett musik universitet och är proffesor. Ja så de hade inte kunat bo i sverige för här finns det inget som är tillräckligt vad ska man säga bra för honom. Han är för bra för sverige. Felix är nu 5 år och min lilla kusin. Leo hans bror är en väldigt härlig pojke han med. Hoppas ni orkade läsa  detta. puss hej!
image32image33

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Jag kan lägga ut en guide ikväll på bloggen :D

2007-09-29 @ 17:17:23
URL: http://jagheteralexandraa.blogg.se
Postat av: Martina

JAG VET! då blir jag fan sur, man måste leva lite!

2007-09-29 @ 19:52:02
URL: http://martiiiina.blogg.se
Postat av: Martina

Ja, alltså, hon var osams med pelin.

2007-09-29 @ 19:52:35
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0