Host och Tårta

Nu har jag tillgåång till dator ända till på torsdag:D Är hos mamma nu. Innan i dag firade vi sofias fördelsedag hos pappa. Jag , mamma ,Christina , Pappa och så Sofia själv så klart. Pappa och Christina träffar ju inte sofia på hennes födelse dag så fick ta det i dag i stället för på tisdag. Hon fick en ny mobil som om går omkring med var hon än går ,helt besatt. Fick inget av mig i dag väntar till på tisdag. Hann ju inte köpa till i dag pga förkylnig. Hela Lördagen tillbringade jag framför teven...med näsduken i högsta hug. Synd var det fick ställa in tjej middagen:( Vet inte om det blir någon slola i morgon får se hur jag känner mig i morgon. Ja när sofia öppnat alla presenter så åt vi först läcker kyckling med potatis och sallad och senare kom det bästa av allt mammas tårta. Den e underbar!:)
image9 image11    Tårta!!

Kommentarer
Postat av: martina

Japp, jag fick den också idag men jag var skyldig mina föräldrar 167:- så det blev lite mindre...

2007-09-02 @ 21:44:18
URL: http://martiiiina.blogg.se
Postat av: martina

vilken är din favoritsort? just nu äter jag havregryn, med lite frukt i.

2007-09-02 @ 21:47:04
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0