Hemma och sviker

Hej hej! Nu sitter jag hemma och är inte i skolan som jag lovade min käraste Martina.  Ja när jag vaknade i morse var jag helt förstörd..:/ Jag mådde ju ändå hyfsat i går men men i dag känns det skit. Mamma tyckte att det var bäst att jag stannade hemma så jag får vila upp mig. Menmen får hoppas att det blir  bättre under dagen så att jag kan gå i skolan i morgon. Jag och Martina skulle ju intervjua Jan. Vår gamla gymnastik lärare. Vi håller på med ett arbete om kommunalanställda och så. Men då får vi ta det en anna dag..:/ Ja ja HATA  att vara sjuk!!


Kommentarer
Postat av: martina

Jag är helförskyld, men mår iaf psykiskt bra. har några härliga läxor till dig, ska du ha dem idag eller räcker du om du får de sagda imorgon?

2007-09-03 @ 12:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0