Vilken dag:D

I dag slutade vi tidigt! klockan ett! För vi hade ingen musik och då skulle de ha blivit en hål timme på 3 timmar så vi lyckades övertala våran klassföreståndare om att ha elvtiden diräkt. Det lyckades vi med. Följde med martina och köpa laddare till hennes mobil och sen tog jag bussen hem.
Vi hade egentligen bara 2 riktiga lektioner i dag om man räklan med elevtiden. Om man inte gör det så blir det 1.
Fast i morgon blir det trufft. Börjar kockan 8 med gymnastik. Nu kom jag på att jag glömt min gympa påse hos pappa och att jag slulle hemtat den nu efter skolan.Fan. Ja och sen har jag spanska prov i morgon också.

Nu ska jag ringa mamma. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0