Tonåring och sånt

Jag var väldigt glad innan som ni märkte och utan anledning. Jag var bara jätteglad. Kan det beror på min ålder? 14. Ja tonåring. Humör svängnigarna kan vara enorma. Men än så länge har jag inte haft så extremt humör. Men i dag jag bara satt där och skratta åt ingenting. Satt där som ett leende fån.
Det är som min kompis maja hon kan plötsligt nästan utan andlednig börja gråta eller skratta som jag idag.
Ja så är det väl att vara tonåring. Sånt man får såt ut med.
Nu ska jag äta pizza :D Gott!

Jag i visby
image53

Kommentarer
Postat av: piggy

haha, vad roligt :P har inte gråtit på typ 3 dagar nu, rekord! XD nämen faktiskt, skönt :) är på mkt bra humör faktiskt :)

2007-10-19 @ 21:05:05
Postat av: Martina

Jupp, I guess. Lydde du mitt råd btw?

2007-10-20 @ 10:02:45
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0