Stan med Hanna

Kom hem från stan nyss.
image42Jag vaknade så sent som halv tolv och sen åt jag frukostluch. Mötte sedan hanna i staden vi 1. Vi senpenderade en hel del tid på hm till ingen nytta. Hanna prova hur månag tröjor linnen byxor som helst och sen kunde hon inte bestämma sig så det blev inget. Jag prova ett par jeans som var rea på men de passa inte (fanns inte i min storlek. men det fanns en liten förhoppnig om att de skulle passa iallafall) . Sen började vi bli hungriga så vi gick och fikade. När vi var färdiga var klockan 3 och affärerna stänger 4 så vi fick lite panik efter som vi inte köpt något än. Så vi flängde runt ett tag. Sen hittade jag ett fint linne på carlings och dagen var räddad! Både jag och hanna hade lyckats hitta en sak var. Hannna hittde en mössa som hon väldigt gärna ville ha förra gången vi var på stan men då inte hade råd. Lyckliga över det vi fyndat satte vi oss på en bänk och tog det lungt.

Kommentarer
Postat av: Martina

Säker på att det sitter skitfint på dig :D

2007-10-06 @ 17:51:40
Postat av: Alice

mysigt. det var ju det linnet jag såg :) fint

2007-10-06 @ 18:14:35
Postat av: maja

vad fin tröja :D

2007-10-06 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0