Skola och Som jag vill vara

image57Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen. Det var en helt okej dag föutom den långa lunchrasten skulle ha cyklat hem direkt efter jag ätit istället för att vara kvar. Var ju skit trist ju! 

 Det ända vettiga jag gjorde var att låna en bok så att jag kan ha något att redovisa på svenskan. Valde en bok  som bibliotikarien sa var snabbläst och bra. Har inte läst något ur den än. Fick reda på av henne och baksidan att det handlar om en tjej som första gången hon har sex bilr med barn. Ja hon sa att den var bra så det hoppas vi på. Boken heter Som jag vill vara av Katarina Von Bredow


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag hoppas den är jättebra. antar att du berättar, så kanske jag läser den själv sedan? :)

2007-10-22 @ 19:42:48
URL: http://martiiiina.blogg.se
Postat av: piggy

kul :D katarina von bredow brukar skriva bra böcker ^^

2007-10-22 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0