Min dag

image35Kom precis hem från skolan. I dag var
 det en väldigt konstig dag
konstaterade både jag
 och martina när vi skulle säga hejdå nu
efter skolan. Vi har inte umgåts alls!
Vilket är väldigt ovanligt. Först gick vi
 inte till skolan tillsammas eftersom
jag är hos mamma. Vi har inte samma
språk och på lunchen så gick martina
hem och då var jag med maja, alice och
rebeccaa tills de började. Snackade lite
 med de gamla klasskompisarna som
 går imderas klass. Det var trevligt.
 Sen på matten satt vi inte tillsammans.
Gjorde diagnos i dag. Och nu på
skvensk/ Engelskan var vi inte i
samma grupp.
 Nej nu ska jag inte skriva mer ska
faktist plugga nu göra engelskan
och plugga inför spanska provet
på onsdag. Efter det ska jag på
dans. Men sen ska jag ta det
 lungt sitta vi datorn titta på
tv och läsa lite tor jag. Läsa är härlilgt! Hej då!                            


           
                  Fast jag dansat inte balett.


Kommentarer
Postat av: Martina

Men det var en fin bild iaf :) Jag tror det kan vara bra med såna här dagar, lite paus liksom, även om det inte känns överflödigt, vårt umgänge.

2007-10-01 @ 16:19:11
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0