Miffo

Kom hem från pappa precis. Var där med martina. Trevligt var det allt. Det var ju längesedan har inte träffat henne så mycket som jag bruka. Men nu! yey. Vi tittade på Miffo. En jätte bra svensk film. Obsarvera svensk. Det är inte jätte ofta men säter på bra svenska filmer. Eller vad tycker ni? Något att tipsa om som jag missat? Sen kom christina och ellinor hem. (förklaring: Christina är pappas flickvänn som bor med oss. Ellinor är christinas dotter som är här och hälsar på. Bor i götet.) Pratade lite med dem. Martina gick hem men jag väntade på att min far skulle komma hem från jobbet och det gjorde han. Hälsade och cykla i full fart hem. Nu ska jag äta hem lagade köttbullar med potatis och grekiskjochurt och till efterrätt äppelkaka:D MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0