Jaa

Vad blir ditt namn baklänges:
Aralc
Platt eller lockigt hår?
Om det är mitt hår så lockigt annars spelar roll.
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja då:)
Vad har du för startsida på internet:
http://www.google.se/
Vem ringde du senast:
Maja, kommer inte i håg vad det var.
Tycker du att sengångare är söta:
Det är klart! Sid är min största idol ju!
Har du haft vattenkoppor:
Ja prickar över hela kroppen.
Har du någon gång testat karate:
Nej
Vilken mobilsingnal har du:
Massa olika
Morötter eller pommes frites:

Båda är jätte gott:D
Vad längtar du mest till just nu:
Min säng är väldigt trött.
Vilken tv-serie är bäst:
Ööö jag vet inte tittar inte så mycket på sånt.
Kan du gå ner i spagat:
Nej
Vad är du mest rädd för i hela världen:
Det vet jag inte riktigt har inte hunnit komma så långt i livet att jag hunit utforska mitt inre. En sak vet jag bara jag är inte rädd för döden.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ibland
Vad ska du döpa dina barn till:
Paulina, Oliver ...kan man inte bestäma nu ju.
Sol eller snö:
Sol
Är du mörkrädd:
Nja inte alltid
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt är bäst
Godaste drickan till frukost:
Jos
Duscha eller bada:
Bada
Kan du ditt mobilnr utantill:
Ja absolut
Sjunger du på toan:
Nej men i duchen men det kanske inte var den som det syftades på
Är du höjdrädd:
Jaa!
Vilket land vill du åka till:
Grekland, England, U.S.A
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
En film på mig för väldigt länge sen
Vad tänker du göra nu:
SOOOVAAA!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Godnatt då älskling :*

2007-10-28 @ 22:31:09
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0