Har ni någon gång?

Har ni någon gång känt er som en betraktare?
Som om man tittar att på tv fastän du är mitt  inne i filmen
Tyst som mus
Ingen hör eller ser dig
Undviker bara att sätta sig på dig
Ser och hör alla andra, men inte dig
Tycker det folk säger är kul men skrattar inte som alla andra
Men sen föröker du
Säger något trevande, skrattar lite
Men då tittar alla snett på dig och du blir tyst som en mus igen
Vågar inte igen
Står där och betraktar


 

Har du kännt så någon?


 

Det har jag


Kommentarer
Postat av: Martina

Det där var riktigt fint skrivet Clara, riktigt fint. Ska jag rätta det? Den där skulle man nästan kunna publicera. Eller..skicka in till postis eller liknande. <3

2007-10-02 @ 17:34:10
URL: http://martiiiina.blogg.se
Postat av: Maja

jag önskar att jag också kunde skriva så fint . men det är synd om dej :( jag tycker att du är viktig, vetu.

2007-10-03 @ 17:23:59
Postat av: Alice

den var jättefin! du är duktig.

2007-12-16 @ 00:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0