En nyttig sak och en inte lika nyttig

I dag efter frukost satte sig min familj (mamma, anders, sofia och jag) i bilen och körde till bjäred. Gick där en stund. Jätte härligt. Blåst väldigt mycket men det gjorde ingenting. Vi var sådär rosiga om kinderna som man bilr när man har vart ute när vi kom hem. Sofia lekte tiger och smög i vassen. Sen in i bilen och hem igen. Åt lunch.
Sen hade jag lovat mamma att jag skulle hjälpa mamma att ta bort onödiga bileder och kopiera ut de vi ville ha på cd. Vår dator har varit väldigt trög på sitsone och vi tror att det beror på den stora mängd bilder och filmer vi har på den. Vill inte riskera att några bilder försvinner om den kolapsar det var därför vi gjorde det.
image61

Kommentarer
Postat av: Martina

mm..men vad är du räddast för då? Kan inte du göra listan kanske?

2007-10-28 @ 18:24:44
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0