Byxor och konstig Pojke

image54
Kom hem från nova nyss. Det blev inga svarta jeans utan ett par blå. Och så köpte
 jag ett par tjoka strumpbyxor på hm också. Plus " En prinsessas dagbok 7" .
 Folk säger att den inte är så bra men läser den ändå måste ändå ha något att läsa på svenskan. Ja så nu är mina pengar slut. Men ja det är 10 dagar till nästa månadspeng.

Nu ska jag ta loss stängarna på gitarren så att mamma kan hjälpa mig att sätta
på de nya när hon kommer hem. Hon är och handlar mat. Vi ska äta
musselsoppa i kväll. Det ska bli mums. Det var säkert 7 år sen jag åt det. Så det ska bli skoj. Anders kommer också. Mammas pojke. Han är dock lite konstig.
 Men snäll. Han säger saker som när han ringde på här i morse
( jag satt bara i nattlinne och åt furkost, känndes lite ..) :
" Hej det är martina" Med pipig röst. " nej jag bara skoja" .Som om vi inte skulle se att det var han ?

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, han minns mig!

2007-10-20 @ 16:50:58
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0