Ringo Starr och läxor

Nu har jag skrivig en grund till in engelska bok redovisning och skrivigt lite på mitt musik arbete om Ringo Starr. Ja, jag kunde inte hålla mig det är så roligt. De andra läxorna är bara blää!
Mångs säger som min kompis Maja att Starr var dålig. Vadå dålig man kan inte vara dålig om man är med i världens bästa band hallå?! Okej han hade bara ett ednda trumsolo undet hela beatles perioden. Med det behöver ju inte bero på honom det kan ju vara te.x lennon/mccarteny som skrivigt de flästa låtar som tyckte att det inte passade in. Men det fick ju honom verkligen att känna sig utanför för han ville lämmna beatles under inspelningen av The White album men de övertalade honom att komma tillbaka. Jag slår i alla fall ett slag för Ringo Starr! 
Tyvärr hittar man inte så mycket på youtube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0