Trött!

När jag vaknade i morse var jag död jag var praktist taget död. Jag somna kring halv tre och väckarklocka ringde vid kvart över 9. Hm ja och klockan 10 skulle jag befinna mig hos sjukgymnasten. Jag cykla som en galning och sen var jag där. Viserligen en kvart för sent men ändå. Det var inte lika jobbigt som jag trodde att det skule bli:)
Ja man får skylla sig sj om man sitter vi datorn hela natten...


image4                                  
                         
   Jag cyklade till och med 4 km plus vägen dit och hem:)

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är bäst, älskling <3 Hade velat joina. Själv har jag simmat med Sandra idag.

2007-08-24 @ 15:41:10
URL: http://martiiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0