Tandställning

Hej! Idag var jag hos tandlläkaren:( Inte kul. Hon kom fram till att jag måste ha fast tandställnig i 2 år.. Fast jag måste vänta i ett och ett halft år innan jag kan få den. Ja min framtänndet är snea den ena gå över den andra.
När jag satt i väntrummet så såg jag ett papper på ansklagstavlan där det stod hur myckket det kostar för barn och vuxna och så vidare. Då kom jag och ränka på att det kostade ju inte för barn (tror jag) innnan vi fick borgligrgering.
Min besök på sjukhuset kostar också. Har diabets och går på kontroll typ 1 gån per två månader. Det kostar. det är sjukt tänk dom som har dibetes och inte har så mycket pengar... nej det är fel. sånt ska inte kosta..:/ det är redan dyrt att ha diabets och gå till tandläkaren..
Clara

Kommentarer
Postat av: majaaaaaaaa

stackars dej som ska ha tandställning :/

2007-08-24 @ 00:25:37
Postat av: alice

tandställning? stackare...:(

2007-08-24 @ 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0