Länge sedan!

Ja nu var det länge sen jag skrev men det beror på att jag är hos pappa och datorn här är paj. Just nu sitter jag vi pappas jobbedator som han så vänligt lånat ut. Nu har skolan börjat igen och det känns helt okej. En av andledningarna till det är nog det bra schemat:) Bra tider och en dålig lärare ut bytt! I morgon ska vi  på en fysik show. Börjar kvart i tio! Men problemet är att jag inte hittar dit men pappa skulle hjälpa mig så det ordnar nog sig. 
Nu ska jag läsa Harry Potter and the Camber of seckret(stavning) satsar på vg i engelska så får jobba lite på det.
Clara

Kommentarer
Postat av: Anonym

raring, du är så härlig :) förresten, Linda ringde, och vi kmr till till 9.20 imorgon, okej? Det tar kanske inte så lång tid, men för att ha lite marginal. puss på dig och glöm inte kommentera mina ambitiösa inlägg! <3

2007-08-28 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0