Gamla människor

Gamla människor de säge alltid "Det var bättre förr i tiden". Då tänker ja så här: Vem är det som har byggt upp sammhället som vi har i dag? Jo, det är dem och så sitter de där och klagar på sammhället som de har byggt upp!
Nu får ni inte tro att jag inte tycker om gamla människor. Jag älskar min kära gamla farmor tyvärr den ända jag ha kvar. Och gamla människor kan vara roliga att prata med de har upplevt så mycket. Det är bara det att när de säger så där blir jag bara lite trött på dem, de tittar på en som om det vore äns fel.
I dag ska jag nog vara med kära Maja. Får se till att få ut henne kanske kan gå en sväng på stan fastän jag inte har några pengar..:P
//Claraimage1

Kommentarer
Postat av: majaaaaaaaa

haha sant fan! om gamla människor alltså

2007-08-24 @ 00:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0